Użytkownicy naszego programu mają zapewnione wsparcie techniczne. Aby zapewnić najwyższą jakość naszych usług proponujemy zapoznać się z zasadami udzielania wsparcia technicznego. Proszę pamiętać, aby na bieżąco aktualizować program oraz zadbać o posiadanie usługi wsparcia technicznego dostępnego wraz z rozszerzeniem funkcjonalności.
Zgłoszenia serwisowe
Zgłoszenie serwisowe to sposób na samodzielne opisanie problemu i przesłanie tej informacji do nas. Każde zgłoszenie otrzymuje numer i jest obsługiwane najszybciej jak to jest możliwe. Nie gwarantujemy udzielania odpowiedzi poza godzinami pracy, ale zwykle staramy się aby pomagać również wtedy. Aby przesłać zgłoszenie serwisowe, należy kliknąć tutaj i postępować zgodnie z instrukcją postępowania.
Pomoc zdalna
Pomoc zdalna to najwygodniejszy dla użytkownika sposób pomocy. Narzędzie pomocy zdalnej pozwala na współdzielenie ekranu komputera użytkownika oraz konsultanta przy równoczesnym połączeniu telefonicznym, dzięki czemu szybko następuje identyfikacja problemu i jego rozwiązanie. Zgodnie z naszą ofertę ten kanał pomocy przeznaczony jest dla użytkowników, którzy zakupili program w ostatnich 12 miesiącach, posiadają wykupione rozszerzenie funkcjonalności, lub w oparciu o oddzielną umowę serwisową. Ten sposób pomocy świadczymy w dni robocze w godzinach otwarcia naszego biura.
- Napisz zgłoszenie serwisowe...
- Skorzystaj z pomocy zdalnej (RustDesk lub AnyDesk)